– Są to pomieszczenia po lewej stronie na parterze, w których urzędował między innymi starosta i wicestarosta – opowiada nam zastępca burmistrza Nowego Tomyśla Wojciech Ruta.
– Remont przeprowadzamy po to, by te pomieszczenie doprowadzić znów do użytku. Gdy tylko się on zakończy, do pomieszczeń zostaną przeniesione te stanowiska urzędnicze, które najbardziej są oblegane czy też przystosowane do przyjmowania petentów. Chcemy, by mieszkańcy mieli jeszcze łatwiejszy dostęp do naszych pracowników i nie musieli wchodzić schodami na wyższe piętra i po wejściu do budynku mogli załatwić wszystko na parterze – dodaje zastępca burmistrza.
„Na dół” trafi przede wszystkim komórka Wydziału Geodezji zajmująca się wydawaniem decyzji lokalizacyjnych. Ponadto jeden z pokoi zajmą urzędnicy odpowiedzialni za rejestrowanie oraz windykację podatku śmieciowego, najprawdopodobniej także naczelnik Wydziału Komunalno--Inwestycyjnego.
Podstawą remontu jest przede wszystkim poprawienie sieci elektrycznej oraz informatycznej w owych pomieszczeniach. Poza tym zostaną tam wymienione okna. Te obecne są stare i nie spełniają już swych funkcji (ubytki ciepła). Warto dodać, że jedno z okien nawet się nie domyka i gdyby nie znajdujące się tam kraty, można byłoby wejść przez nie do środka.
– Będzie to pierwszy etap. Na drugi wprowadzimy procedurę zamówienia publicznego, ponieważ w niektórych pomieszczeniach muszą być wymienione podłogi. Lepiej zrobić to od razu, niż za kilka miesięcy niszczyć dotychczas wykonaną pracę – informuje Wojciech Ruta.
Więcej w Tygodniku Dzień Nowotomysko - Grodziski
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?