8 kwietnia, ZOO w Nowym Tomyślu poinformowało w swoich mediach społecznościowych o zamontowaniu nowego biletomatu. Jak wskazała Ilona Jakubowska, dyrektor parku miejskiego w filmie, jaki udostępniła na Facebooku gmina Nowy Tomyśl, dla lepszego komfortu biletomat jest wyposażony w funkcję płatności kartą oraz możliwości zwrotu reszty, czego nie miał poprzedni automat. Dodała także, że biletomat obsługiwany jest teraz w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim oraz ukraińskim.
Awaria nowego biletomatu
Ilona Jakubowska, dyrektor Parku Feliksa poinformowała nas, że w weekend, 17-18 kwietnia, wystąpił problem z nowym biletomatem w ZOO. Automat przestał działać. Zaznacza jednak, że wina nie leżała po stronie parku oraz odwiedzających, ponieważ prawdopodobnie automat miał wadę fabryczną.
- Niestety trafiło to na nas, czasami tak się zdarza z sprzętami. Udało się jednak szybko i sprawnie zażegnać problem. Firma, z którą współpracowaliśmy jest bardzo rzetelna i od razu w poniedziałek naprawiła biletomat
– tłumaczy I. Jakubowska. Dodaje, że automacie wymieniono m.in. wyświetlacz oraz kartę główną i teraz wszystko działa.
-Przepraszamy wszystkich za zaistniałą sytuację
- mówi dyrektor nowotomyskiego parku i zaprasza wszystkich do odwiedzin ZOO, które jest otwarte codziennie od godziny 10 do 18.
Zobacz także
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?