Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ciągłe kolejki na poczcie denerwują mieszkańców Nowego Tomyśla. Poczta Polska wyjaśnia.

Dominika Kapałka
Dominika Kapałka
Poczta Polska zapewnia mieszkańców, że robi wszystko aby klienci placówki byli obsługiwani z należytą starannością i sprawnością.
Poczta Polska zapewnia mieszkańców, że robi wszystko aby klienci placówki byli obsługiwani z należytą starannością i sprawnością. Zdj. ilustracyjne / Małgorzata Genca
Mieszkańcy Nowego Tomyśla uskarżają się na dramatycznie niski poziom usług świadczonych przez Pocztę Polską - chodzi o bardzo długie i ciągłe kolejki w punkcie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego. Ta jednak zapewnia, że próbuje poprawić sytuację.

Ciągłe kolejki - takie zarzuty kierują mieszkańcy pod adresem Urzędu Pocztowego w Nowym Tomyślu.

W ostatnich dniach do naszej redakcji napłynęło parę sygnałów od naszych czytelników informujących o ciągłych kolejkach na Poczcie Polskiej przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego w Nowym Tomyślu.

- Przyzwyczaiłam się do tego, że idąc na pocztę trzeba odczekać w kolejce swoje. Ale to co zobaczyłam w poprzedni weekend mnie zdruzgotało. Czekało się średnio około 40 minut by wysłać list. Jedno okienko czynne, w sobotę, gdy właściwie nowotomyślanie mają jedyną możliwość odebrać przesyłki, paczki, itp. bo w tygodniu nie ma tak naprawdę kiedy. Właściwie to już nawet nie o mnie tutaj chodzi, ale moja babcia ostatnio przyszła wykończona. Zaduch, ciasno i długo w kolejce. Dramat! Nie można czegoś z tym zrobić?

- pyta nasza czytelniczka. Jednak to nie jedyne sygnały, które dotarły do naszej redakcji. Oprócz wiadomości e-mailowych również w Internecie na stronie ForumNT zaczęło huczeć pod postem dotyczącym działania poczty w Nowym Tomyślu.

- W zeszłym tygodniu miałam sześć podejść aby odebrać przesyłkę. O której bym nie poszła to była pełna poczta. W końcu stanęłam w kolejce, byłam czwarta więc myślę będzie szybko - to „szybko” trwało 30 minut. To jest paranoja jakaś. Mam zamiar napisać skargę, na to co się tam dzieje i mam nadzieje, że więcej osób tak zrobi. Może w końcu coś do nich dotrze, bo jak przechodzę koło poczty to już dreszcze mam. A jak mam tam wejść to jeszcze gorzej mnie trzęsie

- piszę na nowotomyskim forum pani Marzena. Takich zarzutów w stronę poczty jest oczywiście więcej.

Biuro prasowe Poczty Polskiej wyjaśnia.

Jak informuje biuro prasowe Poczty Polskiej urząd pocztowy w Nowym Tomyślu posiada cztery stanowiska do obsługi klientów. Zazwyczaj obsługa odbywa się na dwóch stanowiskach.

- Placówka świadczy pracę zarówno w dni robocze, jak i w soboty, aby umożliwić klientom jak największy dostęp do usług pocztowych. Mamy na początku roku znaczny wzrost liczby nadanych przesyłek w sprawach administracyjnych i podatkowych, co z kolei ma odzwierciedlenie w liczbie przesyłek awizowanych ze względu na nieobecność odbiorców

- wyjaśnia. Jak dodaje w informacji nadesłanej do naszej redakcji Poczta Polska stara się pozyskać dodatkowych pracowników do obsługi pozostałych stanowisk. Jak zapewniają, obecnie dbają oni, aby klienci placówki byli obsługiwani z należytą starannością i sprawnością.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowytomysl.naszemiasto.pl Nasze Miasto