Ciągłe kolejki - takie zarzuty kierują mieszkańcy pod adresem Urzędu Pocztowego w Nowym Tomyślu.
W ostatnich dniach do naszej redakcji napłynęło parę sygnałów od naszych czytelników informujących o ciągłych kolejkach na Poczcie Polskiej przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego w Nowym Tomyślu.
- Przyzwyczaiłam się do tego, że idąc na pocztę trzeba odczekać w kolejce swoje. Ale to co zobaczyłam w poprzedni weekend mnie zdruzgotało. Czekało się średnio około 40 minut by wysłać list. Jedno okienko czynne, w sobotę, gdy właściwie nowotomyślanie mają jedyną możliwość odebrać przesyłki, paczki, itp. bo w tygodniu nie ma tak naprawdę kiedy. Właściwie to już nawet nie o mnie tutaj chodzi, ale moja babcia ostatnio przyszła wykończona. Zaduch, ciasno i długo w kolejce. Dramat! Nie można czegoś z tym zrobić?
- pyta nasza czytelniczka. Jednak to nie jedyne sygnały, które dotarły do naszej redakcji. Oprócz wiadomości e-mailowych również w Internecie na stronie ForumNT zaczęło huczeć pod postem dotyczącym działania poczty w Nowym Tomyślu.
- W zeszłym tygodniu miałam sześć podejść aby odebrać przesyłkę. O której bym nie poszła to była pełna poczta. W końcu stanęłam w kolejce, byłam czwarta więc myślę będzie szybko - to „szybko” trwało 30 minut. To jest paranoja jakaś. Mam zamiar napisać skargę, na to co się tam dzieje i mam nadzieje, że więcej osób tak zrobi. Może w końcu coś do nich dotrze, bo jak przechodzę koło poczty to już dreszcze mam. A jak mam tam wejść to jeszcze gorzej mnie trzęsie
- piszę na nowotomyskim forum pani Marzena. Takich zarzutów w stronę poczty jest oczywiście więcej.
Biuro prasowe Poczty Polskiej wyjaśnia.
Jak informuje biuro prasowe Poczty Polskiej urząd pocztowy w Nowym Tomyślu posiada cztery stanowiska do obsługi klientów. Zazwyczaj obsługa odbywa się na dwóch stanowiskach.
- Placówka świadczy pracę zarówno w dni robocze, jak i w soboty, aby umożliwić klientom jak największy dostęp do usług pocztowych. Mamy na początku roku znaczny wzrost liczby nadanych przesyłek w sprawach administracyjnych i podatkowych, co z kolei ma odzwierciedlenie w liczbie przesyłek awizowanych ze względu na nieobecność odbiorców
- wyjaśnia. Jak dodaje w informacji nadesłanej do naszej redakcji Poczta Polska stara się pozyskać dodatkowych pracowników do obsługi pozostałych stanowisk. Jak zapewniają, obecnie dbają oni, aby klienci placówki byli obsługiwani z należytą starannością i sprawnością.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?